24/04/2010

is cancer a fungus? がんは真菌?


最近、がんは何かの菌なのではないか?と勝手に妄想していました。
Lately, I was imagining that cancer is some kind of fungus in my mind.

そこに偶然、がんは真菌であり、治療が可能という記事を発見しました。
And in coincidence, I found this article that cancer is a fungus which is curable.

正直、元サッカー選手の陰謀論者(笑)の言うことだから、非常にニューエイジ的な怪しさを否めないが、面白いと思います。
To be honest, I can't deny weirdness in extremely new age way since It's said by ex soccer player who is into conspiracy theory(lol) but I find it interesting.

面白いなーと思うと同時に、やはりキノコを食べ過ぎたり、極端に同じ物を食べていると色々と出来るような気がしてなりません。
I find it funny and at the same time, I feel like I get things grow in your body if you keep eating extremely the same thing over and over.

ちなみにその人の陰謀説によると、世界の歴史的要人の多くはヒト型爬虫類らしいです。
And according to that guy's conspiracy theory, Most of historically important person are reptilian.

私の子供の頃のあだ名は宇宙人。
My nickname of childhood was an alien.

実は私は自分のことを爬虫類だと思っておりましたが、残念ながら私は世界の歴史的要人ではありません。
To tell You the truth, I have been thinking that I was a reptilian but unfortunately, I am not world historically important person.

宇宙と癌の因果関係は何か?私は人のフリをして生活している宇宙人なのか?
What is the link between cancer and space? Am I an alien who is pretending like a human?

そんな風に幸せに考えていたら、何も怖くないなと思った今日この頃です。
When I was thinking such happy way, I thought I have nothing to be scared of in life today.

宇宙とその理論を考える事で幸せになれる気がしています。
I think I can be happy by thinking about cosmic space.