09/01/2011

information お知らせ

Dear.Readers,
親愛なる読者様へ。

Well, i have something to tell you.
突然ですが、お知らせがあります。

I decided to end this blog.
このブログを終わらせる事にしました。

WHY? Because I have nothing to write.
何故?もう別に何も書く事がないから。

You can write about daily life, right?
日常についてとか書けばいいでしょう?

Nope, I don't want to write my personal thing here.
いいえ。ここに個人情報を掲載したくはありません。

I did go to the hospital after I last posted my CT or blood test photos.
私はここに最後にCTや血液検査の写真を掲載後、何度か病院へ行きました。

But what's so funny or interesting about posting the same photos and story over and over?
でも、同じ写真や話を何度も何度も掲載して何が面白いのかな?って思ってしまいました。

I got my tumor removed and I am living healthy without problem beside my scar area hurts when the weather is really cold or when the weather changes.
私の腫瘍は取り除かれて、季節の変わり目や冬の寒い時に傷の辺が少し痛む以外は、何も問題なく健康に過ごしています。

I can continue writing this blog if I feel I need to, but right now, I feel no necessity to it.
必要であれば、このブログを更新する事も出来ますが、現在は必要に迫られていません。

And I thought it would be kind of rude to put blog which I am never renewing.
そして更新されないブログをいつまでも放置するのは失礼に当たる気がしました。

I hope you find this "Hearing nothing means that I am doing really well."
どうか「便りのないのは元気な証拠」として前向きに捉えて頂けると幸いです。

And whoever got RCC in early stage who saw this blog find it cheering up.
そして初期の腎細胞がん患者さんがこのブログから、元気を得てくれたら幸いです。

Thank you so much to all readers who read this blog till today.
今日迄、このブログを読んで下さった方へお礼申し上げます。

Thank you so much and Hope all of you stay in good health.
どうもありがとうございました。そして皆様が健康でありますように。

With lots of love,
沢山の愛を込めて。