30/07/2009

美しくなる be beautiful


おかげさまで一ヶ月が経過。そこで発表!ウエスト細くなりました!
Thankfully, a month has passed. Here is my announce that my waist got thin!!

やはり、手術する時に女性だったら気になるのは術後の見た目。
I think if you are a woman, you really care about how it looks after surgery.

もともと私のウエストのサイズは58cmだったのですが、術後はお腹が浮腫んでいました。
My original waist size was 58cm but after surgery, my stomach area was swollen.

服もタイトなものは着られず、もう戻らないのかと正直落ち込みました。
I couldn't wear anything tight, I was depressed that it may not come back.

しかし、病み上がり云々という言い訳は無用!もう一ヶ月も経ったのだし。
But No excuse would work as a person after surgery! It's already passed a month.

と、走ったり跳んだりということを少しだけ密かにし始めたのです。
So, I secretly, started running jumping...type of thing little by little.

なんと!昨夜、ウエストのサイズを測ったら、67cm→58cmに!!イェイ!!
Believe it or not! Last night, I measured my waist and size got from 67cm→58cm!! Yay!!

体重も太らず良い感じ。あとはピラティス復帰で姿勢や身動きを整えるだけ。
My weight is also stable. Now what I need is to have right posture and carriage.

肌もとても調子が良く、手術前の頃よりも現在、鏡に映る自分の方がずっと好き。
My skin is well conditioned, And I like myself in the mirror far more better than before.

手術をする前にハリウッドセレブなどのメイクアップアーティストをしているゲイの男友達から言われた、とっても嬉しい一言。
There is a word which made me the happiest before surgery by my gay friend who is a makeup artist for hollywood celebrities.

「僕は常に君のことを考えているから。そして術後の君は今より更に美しくなる。愛してるよ!チュッ!」
"You are always in my thought. And after surgery, you are going to be more beautiful. I love you!Muah!"

「術後の君は更に美しくなる」"You will be more beautiful after surgery."

私の中のガンを煩った至上(笑)、一番の名セリフです!
That's the best line I've heard of my kidney cancer history!

手術を予定している女性ガン患者の皆さん、更に美しくなって戻って来ましょう!
All ladies who are planning to have cancer surgery, why don't you get more beautiful!

いやはや、持つべきものは優しくて内面から輝いている同性愛者のお友達。
Well, It's really important to have gay friends whose beauty comes from inside.

誰も素敵な人に褒められて悪い気しませんから〜♪
Noone feel bad by flattered by someone cool~♪

そして美は私にとって一つの永遠のテーマです。
And the beauty is one of the most theme in life.

あ、ちなみにウエストの写真はないの?って思ったそこのアナタ。
Ah, And those of you who thought "No pictures of waist?"

傷も薄くなってきましたが、 露出は色気に欠けるのでスミマセン。
My scar is less visible but Exposing would lack the sexiness so, sorry.