26/11/2009

blood test 血液検査


術後6ヶ月です。自分におめでとう!
Congrats on my 6 month anniversary!











血液検査をしに病院へ。
Blood test at the hospital.

クレアチニンの数値問題なし。
No prob. w/ creatinine blood levels.

病気だったことすら忘れていました。
I forgot that I was even sick.

いきなり担当医に謝られてしまいました。
My doctor made an apology to me all the sudden.

術中の写真を撮影して頂いたのですが紛失したと。
They have lost data of the photograph taken while surgery.

代わりに解剖の標本のデータを頂いて来ました。
I've got some detailed data of anatomy of cancer instead.

新型インフルエンザの優先の該当者にならなくて良かった。
I was glad not to be on the list to be in priority for swine flu shot.

もう癌がないから健常者と見なされるらしい。
I am supposed to be healthy without cancer now.

しかし、本屋に行くと癌に関する書籍を見てしまいます。
But I tend to look at those books related to cancer.

癌関係の書物があんなに沢山存在するとは驚きでした。
I was surprised to know variety of cancer related books exist.

そしてタイトルやデザインに退屈さを感じました。
I felt so bored by those book title and designs.

何か癌に関して本でも書く事が出来れば面白いかも。
It might be fun to write a book about cancer or something.

お医者さんにすら原因は分からないのだし。
Even doctor doesn't know where they were from.

宇宙人が内蔵の一部に住んでいましたという様なシュールな感覚。
It's a surrealistic feeling like alien who lived in the part of your internal organ.

2009年も終わりますが、人生あまりに色々とあり過ぎてまるで人事。
Year 2009 is close to the end but It seems like other person's business coz there were so much going on in my life.