03/03/2010

パンドラの箱 Pandora's box

今日はパンドラの箱を開けました。
I opened the box of pandora today.

昨年、病院で貰って来たUSB。
USB I've got from hospital last year.

欲を言えば、手術を行っている写真が欲しかった。
To be honest, I wanted the photo of surgery itself.

その代わりに頂いてきたのが、この私の癌細胞の写真。
This picture is my cancer cell photos I've got instead.

抽象絵画みたいで美しい。
It's beautiful like abstract painting.











































どんなものであれ私は自分の身から出たものは全て美しいと思う。
No matter what, I think anything comes out of myself are beautuful.

臨床学とか勉強したことないけれど、顕微鏡から見える世界って本当に面白い。
I've never studied pathology but the world you can see from microscope is so interesting.

この人達(細胞)は私の身体の中で増える作業を続けた。
Those guys(cells) took so much time to increase in my body.

ある意味、住みやすい居心地のいい環境だったのでしょう。
I bet my environment was so comfortable for them to live.

あなた達の住居を奪ってしまってゴメンネ。
I am sorry that I took your place to live.

少し悲しい気分になりました。
Somewhat it made me feel sad.