10/08/2010

初期がんは大した事ない Early stage cancer isn't a big deal.



サザンの桑田氏が手術成功されたんですって。
Mr.Kuwata of Southern All Stars succeeded in surgery.

別にファンとかじゃないですけれど、良かったですね。
I am glad though I am not his fan in particular.

初期って聞いて分かっていました。
I knew it cause it was in early stage.

私も麻酔が覚めてすぐに会話しました。
I also talked as soon as I woke from anesthesia.

そして翌日には歩きました。
And I walked the next day.

今も時々、気候で脇腹痛むけれども、大した事はありません。
I have stomach sore by weather sometimes, but still it's not a big deal.

本当に初期のがんっていうのは大した事ないのです。
I really feel that early stage cancer isn't a big deal.

再発したら?また取ればいいんです。
If it re-grow? I should take it again.

正直、私に世の中怖いものなんてありません。
Honestly, I have nothing to be afraid in life.

ただ、死ぬ迄の人生にどのように過ごせるか?
Just I wonder how I can spend my life till death?

どれだけの中身の濃い人間と巡り会って刺激を与え合えるか?
If I see people who are deeper inside and inspire each other?

どれだけ世に貢献出来て、自分の信念を貫き通せるか?
If I can contribute to the world and I can keep my faith?

死ぬ事よりも人生の中身の方が大切だったりします。
For me, Inside of life is more important than death.